maii laa uSha blog sayaa n jangan luPaA jd f0llower yaa ~

4 Ogo 2013

HaKiKat !

aww ~ assalamualaikum :) nak btaww ni ! aku nak mintaa maaf atas seemua kesalahan kesilapan yang TERTER tuw , aku tau aku tak perfect aku tau aku banyak salah aku tau aku ego aku tau yg aku mmg tk perfect ! apa apa pun , aku hrp kita dapat mulakan semuanya dr mula balik ! mohon maaf dan ampun yaa ! aku janji dengan nama  Allah  ! aku takkan mungkir janji akuu dah ! aku akn usaha utk jaga perasaan dan hati hg , aku akn berterus terang kalau aku ada masalah dengan hg , aku akn jaga kasih sayang hg ! aku akn hargai apa yg buat dkt aku ! seriesly aku takkan siakan ! yg pasti time birthday aku ! aku nk hg adaa dengan aku ! tak kiraa laa ! aku nk thn last aku sekolah kat sini , thn last birthday aku kat skolah , thn last aku dngn hg ! aku nk kita forever together ! till jannah ! okayy bhaiii ! sayang hang weyh !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

shout at seney kayy !